Vote for BP.Net for the 2013 Forum of the Year! Click here for more info.

» Site Navigation

» Home
 > FAQ

» Online Users: 403

12 members and 391 guests
Most users ever online was 6,337, 01-24-2020 at 03:30 AM.


» Today's Birthdays

» Stats

Members: 69,191
Threads: 243,642
Posts: 2,526,901
Top Poster: JLC (31,651)
Welcome to our newest member, Eltharion
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 21 to 23 of 23
  1. #21
    BPnet Veteran Ax01's Avatar
    Join Date
    06-14-2015
    Location
    Emerald City
    Posts
    6,183
    Thanks
    2,581
    Thanked 6,149 Times in 3,379 Posts
    congrats on the hatchlings and sorry about the slugs.

    what happened to your Insta BTW? last time i clicked on it it was full of BTS posts and i was gonna subscribed but i was on my PC at work. now it's all snakes. lol what gives?

    RIP Mamba
    ----------------

    Wicked ones now on IG & FB!6292

  2. #22
    BPnet Veteran the_rotten1's Avatar
    Join Date
    07-22-2016
    Location
    Bakersfield, CA
    Posts
    613
    Thanks
    3,352
    Thanked 645 Times in 319 Posts
    Images: 11

    Re: 7Snakes Breeding Season 2019

    Quote Originally Posted by Ax01 View Post
    congrats on the hatchlings and sorry about the slugs.

    what happened to your Insta BTW? last time i clicked on it it was full of BTS posts and i was gonna subscribed but i was on my PC at work. now it's all snakes. lol what gives?

    I just fixed the link. I changed my username on Insta awhile back. I think what happened is that someone else took my old one. I didn't realize changing my name would change the url. Whoops.
    ~ Ball Pythons - Rosy Boas - - Western Hognose Snakes - Mexican Black Kingsnakes - Corn Snakes ~

    Check me out on iHerp, Instagram, & visit my store!


  3. #23
    BPnet Veteran Ax01's Avatar
    Join Date
    06-14-2015
    Location
    Emerald City
    Posts
    6,183
    Thanks
    2,581
    Thanked 6,149 Times in 3,379 Posts

    Re: 7Snakes Breeding Season 2019

    Quote Originally Posted by Ax01 View Post
    congrats on the hatchlings and sorry about the slugs.

    what happened to your Insta BTW? last time i clicked on it it was full of BTS posts and i was gonna subscribed but i was on my PC at work. now it's all snakes. lol what gives?

    Quote Originally Posted by the_rotten1 View Post
    I just fixed the link. I changed my username on Insta awhile back. I think what happened is that someone else took my old one. I didn't realize changing my name would change the url. Whoops.
    so all those posts of the best boy band in the world wasn't by you? i'm kinda disappointed but gave u a follow anyways haha.
    RIP Mamba
    ----------------

    Wicked ones now on IG & FB!6292

Page 3 of 3 FirstFirst 123

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Powered by vBadvanced CMPS v4.2.1